OpenCart - FAQ - Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi najczęściej zadawane przez naszych klientów w tematyce OpenCart. Staramy się aby ta baza rosła i była pomocna w rozwiązywaniu codziennych problemów z zarządzaniem OpenCart

Wielu klientów prawie codziennie zadaje nam te pytania:

  • Co to jest ionCube?
  • Dlaczego muszę go mieć, aby używać Waszych modułów?
  • Która wersja?
  • Czy jest darmowy?

oraz wiele innych powiązanych pytań.

W podlinkowanym artykule postaram się wyjaśnić wszystkie zagadnienia w jak najbardziej zrozumiały sposób.

Nasz zespół pracuje z platformą OpenCart od samego początku jej powstania. Wiemy doskonale jak zmaksymalizować jej funkcjonalność i pisać najlepsze moduły na rynku światowym. Opinie o naszej pracy i usługach  można przeczytać w Google w wielu językach!

  1. Certyfikowani programiści
  2. 12 miesięcy darmowych aktualizacji
  3. 6 miesięcy wsparcia
  4. Moduły przyjazne dla użytkownika, łatwe w instalacji i nie wymagają kodowania
  5. Moduły są zakodowane i bezpieczne w użyciu, dzięki czemu możesz spać spokojnie
  6. Tylko w tym sklepie możesz uzyskać wczesny dostęp do najnowszych wersji naszych modułów
  7. Natychmiastowy dostęp do modułów po dokonaniu płatności - nie wymaga dowodu tożsamości!
  8. Specjalne zniżki dla programistów
  9. Możesz otrzymać wersję demonstracyjną dowolnego modułu na 7 dni !!
  10. Jesteśmy firmą Europejską!

TAK. Od początku powstania OpenCart zajmujemy się budową modułów oraz ulepszaniem tego systemu sklepowego. Jeśli zachodzi potrzeba pomocy prosimy śmiało się z nami skontaktować. Żadna prośba nie pozostanie bez odpowiedzi. 

Można się z nami skontaktować


Modułu można użyć tylko i wyłącznie na domenie zamówionej w procesie zamówienia. Jeśli zamówiono tyle modułów ile mają Państwo sklepów to oczywiście można.

Jeśli potrzeba większej liczby licencji trzeba zamówić wymaganą liczbę oraz podać nazwy domen w wymaganym polu jeśli takie istnieje. 

Nie można używać naszych modułów bez licencji.


W naszym sklepie posiadamy wiele modułów do różnych wersji OpenCart. Na karcie produktu znajduje się tabela informująca z jaką wersją dany moduł współpracuje. 

Jeśli nie jesteś pewien jaką wersję sklepu OpenCart posiadasz, zgłoś sie do nas a nasi eksperci zprawdzą to dla Ciebie bezpłatnie.

Oczywiście takie rabaty istnieją. Jeśli jesteś przedstawicielem agencji interaktywnej, reklamowej lub projektujesz sklepy dla swoich klientów możesz liczyć na stały rabat w naszym sklepie.

Skonatktuj się z nami podając numery zamówień, które dokonałeś w naszym sklepie. Na tej podstawie przypiszemy Cię do odpowiedniej grupy. Przy następnych zamówieniach otrzymasz rabat automatycznie.

Więcej informacji na temat rabatów pod tym linkiem  https://opencart.com.pl/rabaty-dla-developerow-opencart


Wszystkie moduły w naszej ofercie są w języku polskim i angielskim. Jeśli w sklepie po instalacji moduł jest w języku angielskim oznacza to, że sklep ma zainstalowane błędne tłumaczenie sklepu nie trzymające standardu OpenCart.

W naszym sklepie można pobrać profesjonalne tłumaczenie dla OpenCart 2 oraz OpenCart 3. Po jego instalacji wszystkie moduły będą prawidłowo się wyświetlały oraz posiadały polskie tłumaczenie. Tłumaczenie, które oferujemy jest profesjonalne i docenione przez setki naszych klientów.


Moduły nie mają ograniczeń czasowych. Raz kupujesz używasz dożywotnio. Więcej na temat zapisów licencji znajdzuje się na stronie licencji

Ograniczenia istnieją tylko w obrębie:

  • domeny internetowej
  • dostępu do plików i wsparcia ( podane przy każdym produkcie oraz w licencji )

Tak ale nie wszystkie. Większość modułów dostępnych w naszym sklepie można wybróbować przed zakupem.

W celu uzyskania wersji DEMO prosimy się z nami skontaktować pod linkami poniżej podająć:

  1. wersję PHP oraz ionCube
  2. domenę, na której będzie demo zainstalowane

Demo jest udostępniane na okres 4-5 dni. 

NIE można wyprobowaywać naszych modułów bez naszej zgody oraz pełnych wersji modułów.

Jest to łamaniem prawa oraz licencji. Każde takie nadużycie będzie zgłaszane odpowiednim organom ścigania.

Oczywiście jest to możliwe. Procedura wygląda następująco:

  1. Skasowanie wszystkich plików w starym sklepie/serwerze. Wyłączenie lub wyinstalowanie modułu nie jest brane pod uwagę!
  2. Następnie prosimy o kontakt z nami podając starą i nową domenę. 
  3. Przepisanie licencji to tylko formalność

Powodów może być wiele. Zalecamy sprawdzić poniższe opcje:

  • czy język publikacji został wybrany
  • czy wybrano opcję "Wybrane" lub "Wszystkie produkty" ( wybrane moduły )
  • czy kategorie są sparowane
  • czy produkty są włączone

Powodem takiej sytuacji jest następujący. Gdy używany w sklepie szablon ( wygląd sklepu ) ma swoje pliki z tłumaczeń i własne modyfikacje kodu nasze tłumaczenie tego nie może pokryć. Jest tak wiele szablonów, że nie jesteśmy wstanie dostosować tłumaczenia do wszystkich. Poprawę tego trzeba wykonać we własnym zakresie lub możemy to zrobić odpłatnie.

Posiadamy usługę abonamentową. Taka usługa jest skrojona pod potrzeby klienta. Ilość serwisów jest ograniczona. Staramy się każdego roku zwiększać pulę dostępnych miejsc. 

Firmy zainteresowane taką usługą zachęcamy do konatktu przez formularz kotaktowy lub przez naszą stronę na Facebook'u. Po zapoznaniu się ze sklepem oraz zapotrzebowaniem klienta przedstawiamy ofertę współpracy.

Do zakupionego modułu przysługuje roczna aktualizacja oraz dostęp do plików. Po tym okresie nadal możesz używać zakupionego modułu.

Jeśli życzysz sobie uzyskać dostęp do plików przez kolejny rok prosimy o kontakt z nami. Przygotujemy dla Ciebie specjalą ofertę.

Powodem problemów z mapą może być wiele. Poniżej znajdziesz odpowiedź jak zerwyfikować ten problem.


1. Źle zainstalowany moduł. Przejdź do sekcji Modyfikacje i uaktualnij kod upewniając się, że na liście jest modyfikacja inPost Paczkomaty. Zalecamy używać zawsze najnowszej wersji modyfikacji dołaczonej do modułu.

2. Używaj zawsze najnowszej wersji modułu. Moduł jest dostępny na koncie klienta gdzie można go pobrać w okresie 12 miesięcy od zakupu.

3. Jeśli moduł jest w wersji 2.x to musisz koniecznie pobrać najnowszą wersję. Powodem tego jest wycofanie się przez inPost z opłacania mapy Google. W najnowszym module dostępna jest darmowa mapa. Dla posiadaczy opłaconego klucza dostępna jest również mapa Google.


Tak. Istnieje opcja dodatkowa podczas zamawiania. Wystarczy ją zaznaczyć i instalację oraz konfigurację podstawową wykonamy my.

Należy po zamówieniu przesłać do nas dostęp do sklepu i wszystkim zajmiemy się my.

Po zamówieniu i opłaceniu zamówienia wszystkie pliki znajdują sie w panelu klienta w secji Pobieralnia.

Bezpośredni link do tej sekcji znajduje się również na dole każdej strony na szarym pasku.

Najczęściej jest to spowodowanie jakimiś zmianami w sklepie. Jeśli w ostatnim czasie dodałeś certyfikaty SSL to może być powód tych błędów.

Aby naprawić sytuację zaloguj się do PayU oraz dokonaj edycji punktu płatności. Znajdziesz tam adresy powrotu do sklepu.

Przed każdym z adresów znajduje się rozwiaja lista z http lub https. Zmień na https i dokonaj płatności testowej.

Jeśli nadal występuje problem:

  1. odnajdź wybraną transakcję
  2. kliknij w nazwę odnajdź przycisk o nazwie Pokaż raporty
  3. kliknij w ten przycisk oraz powinieneś tam zobaczyć code (OK): 200, Response (OK): "OK" co oznacza, że sklep odpowiedział prawidłowo i problem jest gdzieś indziej
  4. jeśli nie potrafiksz zidentyfikować problemu napisz do nas i wyślij nam koniecznie zrzut ekranu tego błedu lub zwyczajnie skopiuj go i wklej do wiadomości.

Proces instalacji modułu w OpenCart jest bardzo prosty. W zasadzie wystarczy przejść do zakładki Instaler dodatków oraz wybrać paczkę z instalacją z naszego komputera. 

Pełen tutorial znajduje się w naszym blogu https://opencart.com.pl/jak-zainstalowac-modul-w-sklepie-opencart

Przez 6 miesięcy od zakupu przysługuje Ci dostęp do pomocy technicznej do zakupionego modułu.

Ten okres może się różnić w niewielkiej liczbie produktów. Zachęcamy do zapoznania się z tabelą specyfikacji znajdującą się w każdym produkcie.

Spowodowane jest to tym, że ceny w zakładce Promocja powinny mieć datę rozpoczęcia i zakończenia promocji. Po dodaniu dat ceny do Ceneo zostaną wysłane prawidłowo.

Ta sytuacja dotyczy również innych modułów publikujących produkty do XML


OpenCart to platforma przeznaczona do sprzedaży produktów. Nie zmienia to faktu, że może ona zawierać takie elementy jak blog, czy galeria zdjęć. Pomagają one w dobrym rozpoznaniu produktu przez klienta oraz poprawiają SEO. 

Przygotowaliśmy specjalną galerię dla OpenCart. Jest ona dostępna w naszym sklepie.


Transakcje między Twoją przeglądarką a serwerami banku są szyfrowane przez SSL (Secure Sockets Layer).

Nikt nie może uzyskać dostępu do informacji o karcie, którą udostępniasz w Paypal/PayU lub hasła dostępu do konta. 


W celu uzyskania faktury za zakupiony produkt prosimy o kontakt z nami. Zalecamy też podać dane do faktury w procesie zamówienia w polu komentarz. Faktura nie zawiera podatku VAT. FAkturę wystawiamy tylko w miesiącu w którym został zakupiony produkt.


Aby status zamówienia zmienił się na wybrany w module trzeba najpierw poprawnie skonfigurować moduł. Oczywiście nie zaszkodzi dokładnie sprawdzić wszystkie wymagane pola i dostosować statusy do własnych potrzeb.

Najczęszczym błędem jest brak przesłania adresów powrotu znajdujących się w module do FistData. Bez tych adresów FirstData nie będzie miał możliwości przesłania informacji o zmianie statusu zamówienia.




Przeglądasz 1 do 25 z 25 (1 stron)