Pytania i odpowiedzi

Na tej stronie znajdziesz nurtujące Cię pytania i odpowiedzi najczęściej zadawane przez naszych klientów

Wielu klientów prawie codziennie zadaje nam te pytania:

  • Co to jest ionCube?
  • Dlaczego muszę go mieć, aby używać Waszych modułów?
  • Która wersja?
  • Czy jest darmowy?

oraz wiele innych powiązanych pytań.

W podlinkowanym artykule postaram się wyjaśnić wszystkie zagadnienia w jak najbardziej zrozumiały sposób.

TAK. Od początku powstania OpenCart zajmujemy się budową modułów oraz ulepszaniem tego systemu sklepowego. Jeśli zachodzi potrzeba pomocy prosimy śmiało się z nami skontaktować. Żadna prośba nie pozostanie bez odpowiedzi. 

Można się z nami skontaktować


Modułu można użyć tylko i wyłącznie na domenie zamówionej w procesie zamówienia. Jeśli zamówiono tyle modułów ile mają Państwo sklepów to oczywiście można.

Jeśli potrzeba większej liczby licencji trzeba zamówić wymaganą liczbę oraz podać nazwy domen w wymaganym polu jeśli takie istnieje. 

Nie można używać naszych modułów bez licencji.


W naszym sklepie posiadamy wiele modułów do różnych wersji OpenCart. Na karcie produktu znajduje się tabela informująca z jaką wersją dany moduł współpracuje. 

Jeśli nie jesteś pewien jaką wersję sklepu OpenCart posiadasz, zgłoś sie do nas a nasi eksperci zprawdzą to dla Ciebie bezpłatnie.

Moduły nie mają ograniczeń czasowych. Raz kupujesz używasz dożywotnio. Więcej na temat zapisów licencji znajdzuje się na stronie licencji

Ograniczenia istnieją tylko w obrębie:

  • domeny internetowej
  • dostępu do plików i wsparcia ( podane przy każdym produkcie oraz w licencji )

Tak ale nie wszystkie. Większość modułów dostępnych w naszym sklepie można wybróbować przed zakupem.

W celu uzyskania wersji DEMO prosimy się z nami skontaktować pod linkami poniżej podająć:

  1. wersję PHP oraz ionCube
  2. domenę, na której będzie demo zainstalowane

Demo jest udostępniane na okres 4-5 dni. 

NIE można wyprobowaywać naszych modułów bez naszej zgody oraz pełnych wersji modułów.

Jest to łamaniem prawa oraz licencji. Każde takie nadużycie będzie zgłaszane odpowiednim organom ścigania.

Tak. Istnieje opcja dodatkowa podczas zamawiania. Wystarczy ją zaznaczyć i instalację oraz konfigurację podstawową wykonamy my.

Należy po zamówieniu przesłać do nas dostęp do sklepu i wszystkim zajmiemy się my.

Po zamówieniu i opłaceniu zamówienia wszystkie pliki znajdują sie w panelu klienta w secji Pobieralnia.

Bezpośredni link do tej sekcji znajduje się również na dole każdej strony na szarym pasku.

Najczęściej jest to spowodowanie jakimiś zmianami w sklepie. Jeśli w ostatnim czasie dodałeś certyfikaty SSL to może być powód tych błędów.

Aby naprawić sytuację zaloguj się do PayU oraz dokonaj edycji punktu płatności. Znajdziesz tam adresy powrotu do sklepu.

Przed każdym z adresów znajduje się rozwiaja lista z http lub https. Zmień na https i dokonaj płatności testowej.

Jeśli nadal występuje problem:

  1. odnajdź wybraną transakcję
  2. kliknij w nazwę odnajdź przycisk o nazwie Pokaż raporty
  3. kliknij w ten przycisk oraz powinieneś tam zobaczyć code (OK): 200, Response (OK): "OK" co oznacza, że sklep odpowiedział prawidłowo i problem jest gdzieś indziej
  4. jeśli nie potrafiksz zidentyfikować problemu napisz do nas i wyślij nam koniecznie zrzut ekranu tego błedu lub zwyczajnie skopiuj go i wklej do wiadomości.


Przeglądasz 1 do 9 z 9 (1 stron)